تازه ترین نظرات یوسف اباذری درباره هنرمندان و عباس کیارستمی ـ بین بیماری و آزادی رابطه مستقیم وجود دارد

خرید بک لینک

به گزارش ایلنا، نشست تخصصی نقد اجتماعی مرگ چهرهها و امر پزشکی بعد از ظهر امروز (سهشنبه سوم اسفندماه) با حضور ارسیا تقوا، بابک قراییمقدم، فرزانه طاهری و یوسف اباذری در دانشکده جامعه شناسی دانشگاه تهران برگزار شد.

یوسف اباذری(جامعهشناس)در این نشست علاقه ایرانیها به بیمار بودن را یکی از نکات جالب برای پژوهش دانست و گفت: نکنه مهم این است که چرا ایرانیها علاقه دارند بیمار باشند.
ایرانیها بیماری را دوست دارند و کوچکترین تردیدی نسبت به این مسئله ندارم. با این حال جالب است هیچکدام از پزشکان و حتی روانپزشکان و روانشناسان کوچکترین اشارهای به این مسئله نمیکنند. اصلا بیماری از نظر جامعه ایرانی رمانتیک است.
ادامه مطلب
۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در ایران...

ما را در سایت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 8:34

صفحه بندی